III Runda PAKS 2012

Tutaj dyskutujemy o imprezach sportowych w naszym regionie.

Moderatorzy: Apple, trzeci

Awatar użytkownika
Apple
Klubowicz
Posty: 430
Rejestracja: pn 05 sty, 2009 20:14
Lokalizacja: Szczecin

III Runda PAKS 2012

Postautor: Apple » wt 27 mar, 2012 17:10

III Runda Pucharu Auto Klubu Szczecin odbędzie się 1 kwietnia 2012r.

więcej informacji: http://ak.szczecin.pl/component/content ... -2012.html
Wojciech Wolan, tel 888-300-566

Awatar użytkownika
Tommur
Klubowicz
Posty: 1655
Rejestracja: wt 28 paź, 2008 09:28
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Tommur » wt 27 mar, 2012 19:26

prima aprilis :D

Awatar użytkownika
Grandprix
Klubowicz
Posty: 1349
Rejestracja: czw 27 gru, 2007 12:02
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Grandprix » pt 30 mar, 2012 23:35

Trasa tez Pryma aprillisowa

Kubek
Klubowicz
Posty: 12
Rejestracja: wt 05 lut, 2008 04:59
Lokalizacja: Japan

Postautor: Kubek » sob 31 mar, 2012 10:19

Oby trasa na jutro była trasą zręcznościową, a ie jak w zeszłym miesiącu wyścigową.
Ciężko już te zawodu nazwać zręcznościówka z jednym slalomem na początku i psełdo nawrotem przed metą. Nie wiem kto układa te trasy ale lepiej by chyba było gdyby sięgnął do archiwum i dawał trasy które jeździło się 4-5 lat temu. Te trasy które są teraz uczą tylko wciskania gazu w podłogę i hamowania, połowa kierowców przejedzie cały sezon i nie nauczy się nawet porządnie kręcić kierownicą.

Awatar użytkownika
Grandprix
Klubowicz
Posty: 1349
Rejestracja: czw 27 gru, 2007 12:02
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Grandprix » sob 31 mar, 2012 10:36

Trasa była jedna szybka a ze runda 1 została odwołana to zrobiłem odwrotność na 2 rundzie. Teraz będzie więcej kręcenia i na pierwszym nawrocie pewnie będziesz cofał :D

Ale skoro się domagasz to koledzy na pewno się ucieszą jak w Maju dzięki tobie będzie tyle slalomów ze bokiem wyjdą :))

reza
Klubowicz
Posty: 1227
Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 11:17
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: reza » sob 31 mar, 2012 10:48

a po co slalomy,z samej konfiguracji toru,łączników itd. można zrobić fajne zręcznościowe próby do tego parę nawrotów,szykanek i jest git
E36 318i m40 GT:)

Awatar użytkownika
Grandprix
Klubowicz
Posty: 1349
Rejestracja: czw 27 gru, 2007 12:02
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Grandprix » sob 31 mar, 2012 10:50


reza
Klubowicz
Posty: 1227
Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 11:17
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: reza » sob 31 mar, 2012 11:14

całkiem fajna,tylko start za biurem na wyrypie jakoś mi sie nie widzi, pewnie specjalnie zrobiony pod dziadka :D

ps.dobrze ze dałeś tak wcześnie to może wszyscy wykują na blachę i taryf nie będzie o ile to nie prima aprilis :-))
Ostatnio zmieniony sob 31 mar, 2012 11:17 przez reza, łącznie zmieniany 1 raz.
E36 318i m40 GT:)

Awatar użytkownika
Grandprix
Klubowicz
Posty: 1349
Rejestracja: czw 27 gru, 2007 12:02
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Grandprix » sob 31 mar, 2012 11:16

I tak start będzie na twardym 50 m do przodu na to nie mam wpływu a w dodatku jakie tam dziury. Trasa docelowa ale to nie ja organizuje imprezę :D DJ chciał dać z cofaniem :D

Awatar użytkownika
davyjohn
Klubowicz
Posty: 4582
Rejestracja: ndz 06 sty, 2008 01:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: davyjohn » sob 31 mar, 2012 11:26

Kubek ma rację - ja też od pewnego czasu męczę RW żeby PAKS stał się zręcznościówką a nie wyglądał prawie jak NKWS. Obiecałem Wam trasę mojego autorstwa na ten PAKS, niestety po środowej dyskusji z Ryśkiem Wolanem i Wojtkiem Wolanem zostałem "przegłosowany".

Reza: jesteś nudny z tym Twoim marudzeniem - wiecznie coś Ci nie pasuje - teraz wymyślasz sobie problem dziur - dziwne że konkretna hopa na KJS Wiosna Tobie nie przeszkadzała a tutaj nierówności (ciężko to dziurami nazwać) i już masz wątpliwości. :V
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM +LPG
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - cywil w służbie rajdowej ;)

Kubek
Klubowicz
Posty: 12
Rejestracja: wt 05 lut, 2008 04:59
Lokalizacja: Japan

Postautor: Kubek » sob 31 mar, 2012 11:26

Reza slalom to podstawa, podejrzewam ze 90% kierowców którzy przyjeżdżają na pz nie potrafi prawidłowo i szybko przejeżdżać slalomów. Zeskanuje wam i dodam kilka tras które się jeździło kilka lat temu i które sprawiały problemy najlepszym kierowcą jeżdżącym w Szczecinie. PZ-ta ma służyć treningowi i nauce, kiedyś było nie do pomyślenia żeby była pusta prosta, zawsze był jakiś slalom bądź też szykana.

Awatar użytkownika
Grandprix
Klubowicz
Posty: 1349
Rejestracja: czw 27 gru, 2007 12:02
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Grandprix » sob 31 mar, 2012 11:28

Tam nie ma dziur żadnych na wjeździe na parking z WP są większe :D DJ na 4 rundę będzie mega zręcznościowo obiecuję się postarać 2 nikt nie zapnie :)

reza
Klubowicz
Posty: 1227
Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 11:17
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: reza » sob 31 mar, 2012 11:40

dj ja nie mówie o sobie,mi tam dziury nie przeszkadzają.tylko patrze z perspektywy innych startujący którzy przyjeżdżają seryjnymi autami lub obniżonymi-tuningowanymi jeździć po równym torze...

nie no na każdej prostej powinien być mały slalom lub szykana,chodziło mi o to ze nie warto przesadzać bo szybkiego kręcenia można nauczyć wykorzystując środek toru
Ostatnio zmieniony sob 31 mar, 2012 11:42 przez reza, łącznie zmieniany 1 raz.
E36 318i m40 GT:)

Awatar użytkownika
davyjohn
Klubowicz
Posty: 4582
Rejestracja: ndz 06 sty, 2008 01:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: davyjohn » sob 31 mar, 2012 11:40

Na szybko moja malutka ingerencja w trasę - "garaż"

http://ifotos.pl/zobacz/Paksjpg_rnesexa.jpg/

Przepraszam za jakość ale nie mam zdolności jak GP :8:
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM +LPG

Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - emerytura

Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - cywil w służbie rajdowej ;)

Awatar użytkownika
davyjohn
Klubowicz
Posty: 4582
Rejestracja: ndz 06 sty, 2008 01:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: davyjohn » sob 31 mar, 2012 11:42

reza pisze:dj ja nie mówi o sobie,mi tam dziury nie przeszkadzają.tylko patrze z perspektywy innych startujący którzy przyjeżdżają seryjnymi autami lub obniżonymi-tuningowanymi jeździć po równym torze...


Całe swoje "rajdowe" życie jeżdżę seryjnymi samochodami i jakoś nie narzekam.
Wydaje mi się, że ta grupa o której piszesz woli spotykać się na Kremie.
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM +LPG

Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - emerytura

Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - cywil w służbie rajdowej ;)


Wróć do „Imprezy sportowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości