Mitsubishi Colt 1.3 12V by Xsystoff

W tym dziale opisujemy nasze projekty, modyfikacje, osiągi, itp.

Moderatorzy: Apple, trzeci

Awatar użytkownika
Xsystoff
Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 00:16
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Xsystoff » pt 16 kwie, 2010 16:10

Wystarczy kliknac magiczny przycisk "stop" chyba ze ktos lubi ogladac te same zdjecia 10 razy :super:

Spoko niedlugo bedzie update.
Mitsubishi Colt `91 2.0 16V DOHC

choyli
Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: sob 15 gru, 2007 18:15
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: choyli » pt 16 kwie, 2010 16:43

Kerni ale na ostatniej probie te EVO klepnelo nas chyba o 8 sekund, a mielismy 2 czas przejzadu. :)
www.testmetal.pl
Toczenie, frezowanie, szlifowanie, elektrodrążenie dorabiamy części maszyn, wykrojniki, oraz formy wtryskowe.
Obrabiamy wszystko, co z metalu lub tworzywa.
"Precyzyjna Obróbka Metali TEST"
Husarów 1a Szczecin
501-012-702

Awatar użytkownika
kerni
Klubowicz
Posty: 488
Rejestracja: ndz 23 gru, 2007 13:57
Lokalizacja: 175km od szn
Kontaktowanie:

Postautor: kerni » pt 16 kwie, 2010 17:51

choyli pisze:Kerni ale na ostatniej probie te EVO klepnelo nas chyba o 8 sekund, a mielismy 2 czas przejzadu. :)


no a ja mu nie jechalem na ogonie przeciez :P ...pisze tylko ze da rade powalczyc z takimi autami

Awatar użytkownika
Xsystoff
Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 00:16
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Xsystoff » sob 17 kwie, 2010 22:06

Dobra dajcie spokoj juz z tym EVO, bo to nie ma zwiazku z moim Coltem :wstyd:


Przed KJS Wiosna zrobilem (a w zasadzie to wiekszosc RR zrobił :D) :
- wymiana plynu hamulcowego (wreszcie sie nie gotuje)
- wymiana cieknacego cylinderka w prawym bebnie
- podciagniecie recznego (blokuje kola na suchym przy 80 km/h, wiecej nie probowalem)
- kolejne nowe lozysko w prawym tylnim kole, bo poprzedni pseudo mechanik zawalil robote i uszkodzil nowe lozysko i jeszcze %&^% nie oddal kasy za robocizne
- wyspawanie mocowan zgodnych z zalcznikiem J do foteli kubelkowych
- montaz pasow szelkowych Schrotha
- kolejne odelzenie auta (seryjne pasy z przodu, troche zelastwa z tylu)
- przyczepienie gasnicy, apteczki, trojkata i klucza do kol tak aby sie nie ruszaly
- naprawienie klaksonu (urwany kabelek w kierownicy).
- wymiana zarowki swiatla pozycyjnego
- home made czerwony pasek na kierownicy
- springi Ta-Technix -40mm (genialne do kjs i na ulice, Reza jestem dluznikiem !)


Tak to teraz wyglada z pasami:


Obrazek

Obrazek



Fotki z KJS`u:

Obrazek


Obrazek


Obrazek



Tydzien temu zajalem sie wygluszeniami, raz ze nie bedzie mialo sie co palic (odpukac pfu pfu pfu), a dwa bedzie lzej i estetycznej.

Obrazek


Teraz trzeba nabic kolejna strone postow, bo mam juz przygotowany kolejny up-date, a nie chce przeciazac Waszych łącz :ok:
Mitsubishi Colt `91 2.0 16V DOHC

dawkus
Klubowicz
Posty: 3551
Rejestracja: ndz 09 gru, 2007 21:17
Lokalizacja: Gryfino
Kontaktowanie:

Postautor: dawkus » sob 17 kwie, 2010 23:35

Rób rób :) Tommur jedzie na komórce to wiesz :P gotuje się :P

A ja wole odrazu patrzeć na foto, niż klikać miniaturki :)
Zachodniopomorskie Forum Samochodowe
www.z-f-s.pl
Automobilklub Zachodniopomorski
www.akzp.pl
:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_
Seat Arosa 03, 1.0 + podtlenek LPG
Renault Megane 1.6 + LPG

Awatar użytkownika
Xsystoff
Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 00:16
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Xsystoff » ndz 18 kwie, 2010 00:10

Dobra to jedziemy dalej ;)


Po Magnolii stwierdzilem, ze swap na 2.0 to jeszcze za szybko, bo szkoda sobie zrobic od razu kuku. Wedlug moich teoretycznych wyliczen, taki swap pozwolilby robic na dobrej oponie okolo 6.8 - 6.9s do 100 czyli troche za szybko jak na jeden KJS doswiadczenia. No ale zeby zwiekszyc sobie szanse w klasie II postanowilem zainwestowac w oponke ktora bedzie dobrze trzymala i poskraca przelozenia przy okazji ;) Ceneo czyni cuda, szczecinskie sklepy chcialy mnie wydoic z kasy na 25% ceny zakupu :super:

Obrazek


Wyglada conajmniej interesujaco :D
Obrazek


Dunlop SP Sport 2000 175/50 r13:
Obrazek


Obrazek


W calej okazalosci:
Obrazek


W temat rally wkrecil sie przy okazji moj dobry kolega, z ktorym wspolnie zaczelismy startowac w maratonach mtb 5 lat temu. Wytlumaczylem mu co i jak jesli chodzi o pilota, dalem kilka linkow do poradnikow, dalem ksiazke drogowa z Magnolii, podeslalem fotki karty drogowej z Magno, no i odwiedzilem papierniczy zeby wymodzic takie cus:

Obrazek

Obrazek

To nazwisko powinno cos mowic Gladkiemu :ok: Razem na maratonach, razem w rally :super:


Dobrze poszperalem tu i tam i wyszperalem jeszcze jakies zelastwo :hyhy:

Obrazek

Ktore zniknelo :ok:

Obrazek



Powalczylem z wygluszeniem z drugiej strony:

Obrazek

Mam juz kupiona gasnice z mocowaniem, o ktorym delegat z Wawy powiedzial "no i tak powinno wygladac mocowanie gasnicy" :rotfl: wiec nie komentowac tej trytyty :wstyd:

Przy okazji powalczylem z podlogowymi wygluszeniami w bagazniku ale ciezko to idzie. Nitro nie daje rady :szok: Sprobuje z suchym lodem.

Obrazek


Wrazenia z malych kolek opisywalem na SB - wkreca sie jak szatan, idzie jak szatan, trzyma sie jak szatan. Jednym slowem 666 i do przodu. Dzisiaj udalo mi sie wjechac po deskach do garazu i niestety na tych oponach sanki i wydech sa cholernie nisko. Dlatego tez te kola beda do walki w PZ-tkach i na NKWS czy TrackDay, a do KJS bedzie seryjny rozmiar 175/70. Cale szczescie dostalem za free od mojego pilota calkiem fajne uzywki Baruma ktora wjada na przod, z tylu wyleci Debica i bedzie Dayton i bedziemy meczyc ten set na KJS gdzie jednak sensowny przeswit to podstawa. Utylizacja powinno zajac sezon, a wtedy wleca docelowe 14-stki wraz ze swapem na 2.0 :super:

Ufff to na tyle, Tommura komora juz dawno spalona od tych kilobajtow :wstyd: :D :rotfl: :hyhy:


aaaa i kupilem "pas transportowy ze sciagaczem", bede mial tak wszystko pieknie przymocowane ze mucha nie siada, a PZM tymbardziej :super:
Mitsubishi Colt `91 2.0 16V DOHC

Awatar użytkownika
Nath
Klubowicz
Posty: 266
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007 13:49
Lokalizacja: z ksiezyca

Postautor: Nath » ndz 18 kwie, 2010 06:43

Ladniem, skrupulatnie do przodu. Powodzenia.
"nie nie, predkosc byla OK tylko zakret troche za ciasny"
byl Kurczak prawie N-grupa.
Automobilklub Szczeciński #99

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » ndz 18 kwie, 2010 08:39

Xsystoff pisze:Sprobuje z suchym lodem.


Probowałeś opalarka lub suszarka to podgrzewać? Pozostałości juz zwykła benzyna ekstakcyjna zejdą.

tomik^^^
Klubowicz
Posty: 865
Rejestracja: wt 15 sty, 2008 08:40
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: tomik^^^ » ndz 18 kwie, 2010 08:56

sp 2000 to najgorsze opony z 175/50 r13 od takich zaczynalem o ile na suchym jakos trzymaja to na mokrym zapomnij z tego rozmiaru najlepsze to Yokohama A048 , Yokohama A539 lub inna opcja to markgum N-rally kuba ostatnio takie sprzedawal i na deszcz swietne sa Primo jak juz zuzyje sie bieznik do polowy nadaja sie dopiero na suche lub jako uniwersalna i te opona bije na glowe wiekszosc opon sprzedawanych na rynku jedynie ustepuja A048 smiem twierdzic ze bija nawet A539
niema jak to dobra rada
http://www.hukisyn.pl

reza
Klubowicz
Posty: 1227
Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 11:17
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: reza » ndz 18 kwie, 2010 11:11

Tomik a skąd bierzesz A048?w polsce kupujesz? taniej chyba wychodzi jednak r888(co prawda jest to 185/60r13)

na primo z której mieszanki jeździsz?Primo zawsze możesz zamówić po szorstkowaniu.
E36 318i m40 GT:)

Awatar użytkownika
Xsystoff
Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 00:16
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Xsystoff » ndz 18 kwie, 2010 11:22

roadrunner pisze:Probowałeś opalarka lub suszarka to podgrzewać? Pozostałości juz zwykła benzyna ekstakcyjna zejdą.

Benzyna to w ogole nic nie rusza. Jedyna rada to nitro namoczyc i pozniej paznokciami. Sprobuje z szuszarka jeszcze.
Mitsubishi Colt `91 2.0 16V DOHC

choyli
Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: sob 15 gru, 2007 18:15
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: choyli » ndz 18 kwie, 2010 12:19

Te wygluszenia to wlanise lepiej schodzą na zimno. :) Na cieplo ono sie wlansie troszeczke rozpuszcza i zachowuje sie jak smola, w zwiazku z czym bardzo ciezko to zedrzec.
www.testmetal.pl

Toczenie, frezowanie, szlifowanie, elektrodrążenie dorabiamy części maszyn, wykrojniki, oraz formy wtryskowe.

Obrabiamy wszystko, co z metalu lub tworzywa.

"Precyzyjna Obróbka Metali TEST"

Husarów 1a Szczecin

501-012-702

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » ndz 18 kwie, 2010 12:41

Ja zdzierałem zawsze na ciepło podgrzewajac opalarką, ostatnio cały bagaznik y10 w 20min mi zszedł. potem tylko zmyc resztki smoły benzyną i gotowe.

tomik^^^
Klubowicz
Posty: 865
Rejestracja: wt 15 sty, 2008 08:40
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: tomik^^^ » ndz 18 kwie, 2010 12:52

reza pisze:Tomik a skąd bierzesz A048?w polsce kupujesz? taniej chyba wychodzi jednak r888(co prawda jest to 185/60r13)

na primo z której mieszanki jeździsz?Primo zawsze możesz zamówić po szorstkowaniu.

A048 kupilem raz w angli opony swietne lecz za 1 masz 2 markgumy a osiagi nie sa 2 razy lepsze R888 185 w profilu 60 to balony a primo mialem srednia mieszanke i szorstkowanie wole zrobic sam :P
niema jak to dobra rada

http://www.hukisyn.pl

Awatar użytkownika
Xsystoff
Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 00:16
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Xsystoff » ndz 18 kwie, 2010 13:00

choyli pisze:Te wygluszenia to wlanise lepiej schodzą na zimno. :) Na cieplo ono sie wlansie troszeczke rozpuszcza i zachowuje sie jak smola, w zwiazku z czym bardzo ciezko to zedrzec.

Ooooo wlasnie dokladnie tak sie zachowuja, jak smola :kwasny:
Mitsubishi Colt `91 2.0 16V DOHC


Wróć do „Rajdówki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość