Mitsubishi Colt 1.3 12V by Xsystoff

W tym dziale opisujemy nasze projekty, modyfikacje, osiągi, itp.

Moderatorzy: Apple, trzeci

dawkus
Klubowicz
Posty: 3551
Rejestracja: ndz 09 gru, 2007 21:17
Lokalizacja: Gryfino
Kontaktowanie:

Postautor: dawkus » ndz 18 kwie, 2010 14:54

a próbowałeś acetonem? Ja acetonem zmywałem cały klej z oklejenia puga.
Zachodniopomorskie Forum Samochodowe
www.z-f-s.pl
Automobilklub Zachodniopomorski
www.akzp.pl
:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_
Seat Arosa 03, 1.0 + podtlenek LPG
Renault Megane 1.6 + LPG

Awatar użytkownika
ree
Klubowicz
Posty: 117
Rejestracja: ndz 10 lut, 2008 18:02
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: ree » ndz 18 kwie, 2010 16:31

Wygluszenia tylko na ziomno. Troche sie spozniels najlepiej jest to robic jak jest mroz. Teraz po nocy (we wtorek ma byc przymrozek w nocy) jak auto wymrozone jest to bierzesz srubokret, dluto i mlotek. Najpierw wal mlotkiem jak leci, jak sa mocno zmorzone to duza czesc popeka i sama odpadnie. Potem to co nie chcialo odejsc podwarzasz dlutem lub srubokretem. Ogolnie nawet jak poczytasz na necie to wszyscy usuwaja na zimno, jak jest goraco to suchy lod (tylko uwaga na rece = grube rekawice bo to jest mega zimne i odrazu powstaja odrozenia) na 5 min sypiesz go na mate i potem j.w.

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » ndz 18 kwie, 2010 17:00

Lol ale wy macie metody, ja to robiłem na ciepło szpachelka bez wysiłku i walenia w kilka minut :rotfl: . Dorian po BK tez musial oczyscić kawałek i zaczał na zimno pomeczył się kilka minut po czym przeszedl do metody na ciepło i po kilku sekundach miał element czysty.

Awatar użytkownika
ree
Klubowicz
Posty: 117
Rejestracja: ndz 10 lut, 2008 18:02
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: ree » ndz 18 kwie, 2010 17:05

Ja robilem tak i tak, na cieplo niby schodzi fajnie tylko potem trzeba zmywac resztki. Na zimno (zamrozone) odchodzi platami i nie trzeba nic zmywac rozpuchem.

Awatar użytkownika
Xsystoff
Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 00:16
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Xsystoff » pn 19 kwie, 2010 21:04

175/50 to jednak za duza gleba jak na KJS (aleeee urwaaaał! by było), wiec zaczalem szukac drugiego kompletu stalowek zeby zalozyc posiadane już opony 175/70 (syf Dayton i calkiem jeszcze ok Barumy) i pozniej sobie przerzucac tylko komplety kol w zaleznosci od potrzeby na zasadzie gleba na tor (NKWS + PZ + TrackDay itp) i normalna wysokosci na RallySprinty, KJS`y, SuperOesy itp. Niestety na allegro komplet 4 stalowek to conajmniej 200zł :-/ Za to moj ojciec wyszukal na allegro stalowki z oponami Continentala za 300 zł i wspinajac sie na wyzyny trudnej sztuki negocjacji w postaci "daje 2 stowy, pasuje?", "ok, pasuje" udalo sie kupic stalowki z dobrymi jeszcze oponkami Continentala EcoContact, ktore w tescie ADAC`a w rozmiarze 175/65 r14 zajely drugie miejsce i ktore ujezdzam w Swifcie GTi ;-) Jedyny minus to trzeba bylo podjechac 80km zeby je odebrac, ale co to dla tdi, koszty mikre ;)

Obrazek

Obrazek


No i dzisiaj przyszly tez naklejki Coltmanii :D

Obrazek

p.s
tak wiem, listwa przy biurku sie odkleila :P
Mitsubishi Colt `91 2.0 16V DOHC

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » pn 19 kwie, 2010 21:19

Krzysiek, na wysokim profilu nie powalczysz w KJS. To juz lepiej zawieszenie podnieść o te 2-3cm.

Awatar użytkownika
Xsystoff
Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 00:16
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Xsystoff » pn 19 kwie, 2010 21:29

Na oponie 175/50 auto poszlo w dol prawie 4cm, wiec 2-3 do gory i tak nic nie da. Szczyt marzen to nie jest, ale mysle ze najpierw trzeba sie nauczyc jezdzic, a dopiero pozniej plakac ze 175/70 jest zle :)
Mitsubishi Colt `91 2.0 16V DOHC

Gładki
Klubowicz
Posty: 619
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 17:39
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Gładki » pn 19 kwie, 2010 22:09

Krzysiek jak pisałem wcześniej, płyta pod silnik i będzie git!
Kredyty hipoteczne, samochodowe i gotówkowe. Dla Was zawsze najlepsza oferta!

Awatar użytkownika
ree
Klubowicz
Posty: 117
Rejestracja: ndz 10 lut, 2008 18:02
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: ree » pn 19 kwie, 2010 22:11

RR ma troche racji, ja jak mam balony (12") z tylu, to na suchym to jak lodzia rybacka sie jedzie. Na sniegu i szutrze jeszcze ujdzie, ale na suchym to lipa.

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » pn 19 kwie, 2010 22:24

Xsystoff pisze:Na oponie 175/50 auto poszlo w dol prawie 4cm


Przy profilu 65 masz 2,5cm a przy 70 3,5cm różnicy do 50.

Pod silnikiem masz oryginalną szynę więc można łatwo do tego zamocować płytę.

reza
Klubowicz
Posty: 1227
Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 11:17
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: reza » wt 20 kwie, 2010 10:08

ja zapierdzielałem magnolie na glebie i nic nie urwałem,tylko parę razy prze szurałem wydechem po śmieciach :rotfl: dasz płytę i będzie git,a te balony pogoń w cholere na allegro :D

ja śmigam na 15'' bo to najmniejszy rozmiar jaki u mnie wejdzie :super: a opony 195/50 bo sa najtańsze,ale teraz r888 lub r1r 205/50 są prawie w tej samej cenie co 195/50...
E36 318i m40 GT:)

Awatar użytkownika
Xsystoff
Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 00:16
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Xsystoff » sob 24 kwie, 2010 16:43

Kilka detali nie majacych wiekszego wplywu, ale pozwalaja przejsc kazde BK bez kupy w majtach z nerwow :rotfl:

Skonczylem rwac wygluszenia z nadkola i wrzucilem nowiutka gasnice z mocowaniem beztrytytkowym ;) -1 trytyta z auta ;)

Obrazek


Zamontowalem pas transportowy. Nie wyglada to zbyt pieknie ale grunt ze trzyma dobrze te wszystkie graty. Musze jeszcze przemyslec na spokojnie sposob montazu tego, bo mozna schludniej ;) -8 trytytek ;)

Obrazek


Wrzucilem naklejki Coltmanii :ok:

Obrazek

Obrazek


Przy okazji chcialem zrobic adaptacje ecu, ale zapomnialem wylaczyc dmuchawy i teraz bez dmuchawy mam za niskie wolne obroty :rotfl: Jutro to poprawie :P

Niby male szczegoliki, a 3h poszly. Wygluszenia z podlogi mnie przerazaja... :zakrecony:
Mitsubishi Colt `91 2.0 16V DOHC

Awatar użytkownika
bartus
Klubowicz
Posty: 505
Rejestracja: czw 03 sty, 2008 18:08
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: bartus » sob 24 kwie, 2010 16:49

naklejki krzywo %)
www.bmwteile.net
www.kes.net.pl - pompy ciepła, kolektory słoneczne, kotłownie, ogrzewanie,

Awatar użytkownika
davyjohn
Klubowicz
Posty: 4582
Rejestracja: ndz 06 sty, 2008 01:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: davyjohn » sob 24 kwie, 2010 16:54

Mogłeś poprosić Rezę o pomoc - on nakleiłby Ci to prosto - ma w końcu doświadczenie :D
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM +LPG
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - cywil w służbie rajdowej ;)

Awatar użytkownika
Xsystoff
Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 00:16
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Xsystoff » sob 24 kwie, 2010 16:54

bartus pisze:naklejki krzywo %)

Zludzenie optyczne spowodowane niedoskonaloscia obiektywu komorki :rotfl:
Mitsubishi Colt `91 2.0 16V DOHC


Wróć do „Rajdówki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość