Toyota MR2 by RR

W tym dziale opisujemy nasze projekty, modyfikacje, osiągi, itp.

Moderatorzy: Apple, trzeci

Gładki
Klubowicz
Posty: 619
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 17:39
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Gładki » wt 23 mar, 2010 22:29

A że tak zapytam jak to się wkręca od dołu?
Kredyty hipoteczne, samochodowe i gotówkowe. Dla Was zawsze najlepsza oferta!

Awatar użytkownika
Grandprix
Klubowicz
Posty: 1349
Rejestracja: czw 27 gru, 2007 12:02
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Grandprix » śr 24 mar, 2010 00:44

Jak mondeo w kombi prawie :hyhy:

Właściciel wie o co chodzi :rotfl:

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » śr 24 mar, 2010 06:55

davyjohn pisze:Ani kryterium ani Mongolia.
To był kilkukrotnie już przypominany na tym forum Rajd o Puchar Polskiego Radia Szczecin, który miał miejsce 23-24 marca 2002.


Być może, jak pisałem oglądałem tylko relację w TV dośc dawno.
ree pisze:Co do trudnosci w prowadzeniu to mowilem o tej wersji ktora ty masz, zaznaczam ze zadna nie jezdzilem osobiscie. Co do trudnosci w prowadzeniu to madrzejsi odemnie tak powiadaja, np. Keiichi Tsuchiya podawal wlasnie mr2 w tej budzie co ty masz za przyklad auta trudnego do opanowania dla drivera.


Może do driftu to faktycznie ze wzgledy na silnik z tyłu. Ja mam przejechane tym autem ze 3km więc specjalistą nie jestem ale kilka zakretów przejechalem i dla mnie trzyma się ja przyklejona i świetnie reaguje na polecenia z kierownicy.

ree pisze:Co do padania skrzyn to wlasnie z tego co Groszek mowil to wlasnie te nowsze duzo bardziej klekaja (moze ze wzgledu na wieksza moc?).


Być może, aczkolwiek wymieniałem wczorajmin. olej w skrzyni i nie był jakoś specjalnie ani brudny ani opiłków w nim nie było więc można przypuszczać, że jak na razie nic tam sie nie dzieje.

Xsystoff pisze:Kurcze to poleciales z grubej rury rr, mr2 w wersji 175hp to jest niezly pocisk :padam: :padam: :padam:


Okazja, okazja, okazja. Cena oscylowała w okolicy połowy tego co widać na allegro. Przebieg napewno nie kręcony bo auto było kupione jako 2 latek z dość dużą ilością km potem jeździło juz raczej okazjonalnie.

Xsystoff pisze:Chyba kazde lekkie rwd z silnikiem z tylu produkujacym tyle mocy bedzie wymagalo uwagi od kierowcy... Bede kibicowac na Magnolii, bo widac bokiem lecacej mr2 to jest to :hyhy:


To samo mówi się o 911 a mimo to jest to jedno z najlepszych aut wyscigowych w swojej klacie. I zapewne niewiele osob uzywa jej do driftu.

choyli
Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: sob 15 gru, 2007 18:15
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: choyli » sob 27 mar, 2010 09:18

Jezeli pamiec mnei nie myli to MR2 silnik ma centralnie a nie z tylu. To powinno dawac swietne wlasnosci jezdne.
Naprawde fajne auto, tylko moim zdaniem nie za bardzo trafione na kjs. :/ JAk wiadomo na rajdach dzwony sie zdarzaja, a taki dzwon w takim aucie to sporo $$.
Ja popelnilem ten sam blad z del solem.

Pozdrawiam i zycze powodzenia na trasach.:)
www.testmetal.pl
Toczenie, frezowanie, szlifowanie, elektrodrążenie dorabiamy części maszyn, wykrojniki, oraz formy wtryskowe.
Obrabiamy wszystko, co z metalu lub tworzywa.
"Precyzyjna Obróbka Metali TEST"
Husarów 1a Szczecin
501-012-702

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » wt 30 mar, 2010 19:18

Dziś pooglądałem co można w aucie poprawić i muszę przyznać, że fabryka naprawdę się postarała. Krawędzie i przejścia w dolocie praktycznie nie wyczuwalne, podobnie połączenie kolektora z głowicą. Sam lepiej bym tego nie zrobił. Pobawiłem się trochę przepustnicami od zmiennej geometrii dolotu bo były rozregulowane, przepustnicą główną która tak mocno się otwierała, że aż się zamykała i kilkoma innymi drobiazgami i wydaje mi się że autko lepiej się zbiera.
Jutro będą amorki.

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » ndz 04 kwie, 2010 13:16

Trochę pogrzebałem tu i ówdzie pokopałem w danych i najprawdopodobniej ta moja MRka to nie jest '97 tylko '93 :wstyd: . W tamtych czasach wiadomo auta się przywoziło różnie, na składaki i rozbitki a UK wpisywało nie zawsze to co potrzeba.

Wniosek taki że moc to ma 150HP a nie 175 :( . Pocieszające jest to że za 1,5kpln można jużiec taki silniczek 175HP a za 3k turbo 260HP ;) .
Myślę że w tym sezonie zostawię to co jest ewentualnie wprowadzając drobne modyfikacje. A na przyszły rok sobie zakupię albo 3s-gte albo 3s-ge które sobie przez zimę porzeźbię na jakieś 2xxHP. W sumie wystarczyło by samą głowicę zmienić bo tylko w niej były zmiany dające te dodatkowe 20HP.

ZiG
Klubowicz
Posty: 353
Rejestracja: czw 03 sty, 2008 02:08
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: ZiG » ndz 04 kwie, 2010 20:27

Jest wiele rzeczy ważniejszych od tych dodatkowych 20 koni, zeby być konkurencyjnym w naszych KJS :)
www.precise.com.pl Budowa Rajdówek & Precyzyjna obróbka metali i tworzyw sztucznych

roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » ndz 04 kwie, 2010 20:52

Tak czy owak plan na długie jesienne wieczory będzie wywalić rev2 i wsadzić rev3, silniki te są za przysłowiowe grosze a można z nich bez większych ceregieli 200 kucy wykrzesać.

Awatar użytkownika
kerni
Klubowicz
Posty: 488
Rejestracja: ndz 23 gru, 2007 13:57
Lokalizacja: 175km od szn
Kontaktowanie:

Postautor: kerni » wt 13 kwie, 2010 04:57


roadrunner
Klubowicz
Posty: 569
Rejestracja: ndz 02 mar, 2008 15:17
Lokalizacja: [ZS]Szczecin

Postautor: roadrunner » wt 13 kwie, 2010 07:29

Taniejbedę mial to z wegla zrobione i auto nie bedzie udawac czegoś czym nie jest


Wróć do „Rajdówki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość