[Kupie] hondę Civic 5g / bude hondy Civic 5g

Tutaj zamieszczamy ogłoszenia kupna / sprzedaży / wymiany.

Moderatorzy: Apple, trzeci

Awatar użytkownika
przemas84
Klubowicz
Posty: 146
Rejestracja: sob 26 wrz, 2009 12:33
Lokalizacja: szczecin

[Kupie] hondę Civic 5g / bude hondy Civic 5g

Postautor: przemas84 » śr 14 gru, 2011 19:44

Kupię hondę Civic 5g. Sprawną lub z uszkodzonym silnikiem, skrzynią, zdekompletowana, wybitymi szybami itp. Interesuje mnie tylko i wyłącznie buda w jak najlepszym stanie bez rdzy podwozia preferowany kolor biały. Nie ,,bita,, lub jeśli to tylko lekko uszkodzona teraz, ale nie naprawiana wcześniej.

Jeżeli znacie adresata mojej oferty, telefon kontaktowy 506963456.

Pozdro :)
Red Swift GTi

przemas RS
Klubowicz
Posty: 56
Rejestracja: ndz 12 gru, 2010 20:10
Lokalizacja: szczecin

Postautor: przemas RS » śr 14 gru, 2011 22:22

przemas zobacz na allegro kolo wystawił białą bude w super stanie

Awatar użytkownika
przemas84
Klubowicz
Posty: 146
Rejestracja: sob 26 wrz, 2009 12:33
Lokalizacja: szczecin

Postautor: przemas84 » śr 14 gru, 2011 23:09

podasz linka? bo nic nowego nie widzę :-/
Red Swift GTi

ZiG
Klubowicz
Posty: 353
Rejestracja: czw 03 sty, 2008 02:08
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: ZiG » śr 14 gru, 2011 23:46

Sami Hondziarze niedługo będą :)

Robert miał ostatnio ładne civicki.
www.precise.com.pl Budowa Rajdówek & Precyzyjna obróbka metali i tworzyw sztucznych

Awatar użytkownika
Nath
Klubowicz
Posty: 266
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007 13:49
Lokalizacja: z ksiezyca

Postautor: Nath » czw 15 gru, 2011 00:03

przemas84 pisze:podasz linka? bo nic nowego nie widzę :-/


Zapewne chodzilo o ta, http://allegro.pl/show_item.php?item=1982518194
"nie nie, predkosc byla OK tylko zakret troche za ciasny"
byl Kurczak prawie N-grupa.
Automobilklub Szczeciński #99

Awatar użytkownika
Sozan_
Klubowicz
Posty: 262
Rejestracja: ndz 12 paź, 2008 00:40
Lokalizacja: szczecin / horsens

Postautor: Sozan_ » czw 15 gru, 2011 00:08

5 gen w mało rdzawym stanie powoli staje się rarytasem :-))
Obrazek

Awatar użytkownika
Nath
Klubowicz
Posty: 266
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007 13:49
Lokalizacja: z ksiezyca

Postautor: Nath » czw 15 gru, 2011 00:13

"nie nie, predkosc byla OK tylko zakret troche za ciasny"

byl Kurczak prawie N-grupa.

Automobilklub Szczeciński #99

Awatar użytkownika
Sozan_
Klubowicz
Posty: 262
Rejestracja: ndz 12 paź, 2008 00:40
Lokalizacja: szczecin / horsens

Postautor: Sozan_ » czw 15 gru, 2011 00:18

nadkola widać że rudy się czaji ale prawda wyjdzie na jaw po zdjęciu plastikowych osłon progów bo tam bywa dramatycznie :jupi:
Obrazek

Awatar użytkownika
Nath
Klubowicz
Posty: 266
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007 13:49
Lokalizacja: z ksiezyca

Postautor: Nath » czw 15 gru, 2011 00:20

Toc to auto za tysiaka i prawie 20-letnie, czego sie spodziewac z takiego polaczenia... :P
"nie nie, predkosc byla OK tylko zakret troche za ciasny"

byl Kurczak prawie N-grupa.

Automobilklub Szczeciński #99

Awatar użytkownika
przemas84
Klubowicz
Posty: 146
Rejestracja: sob 26 wrz, 2009 12:33
Lokalizacja: szczecin

Postautor: przemas84 » czw 15 gru, 2011 00:31

T :8: a biała była zajebista, w pierwszych dniach liczyłem na brak zainteresowania i że nie przekroczy 4 tysi, to bym ją łyknął :)

P.S. myślałem że Przemas mówi o jakiejś hondzie ze szczecina :P a chodziło pewnie o tą z 3miasta ;/

Zastanawiam się właśnie czy nie przejechać się do Polic i obejrzeć tego rozbitka, ale znów ten czeerwwonyyy... ;)
Red Swift GTi

Awatar użytkownika
Xsystoff
Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 00:16
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Xsystoff » czw 15 gru, 2011 09:39

Jak chcesz mozemy podjechac do ZPL i obejrzec ;) Bardziej rozowa niz Swift juz nie bedzie ;)
Mitsubishi Colt `91 2.0 16V DOHC

Awatar użytkownika
przemas84
Klubowicz
Posty: 146
Rejestracja: sob 26 wrz, 2009 12:33
Lokalizacja: szczecin

Postautor: przemas84 » czw 15 gru, 2011 11:02

Czerwone lubi rdze a rdza lubi czerwone ;) Dosyć mam już nocnych koszmarów :D
Red Swift GTi

Gładki
Klubowicz
Posty: 619
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009 17:39
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Gładki » czw 15 gru, 2011 13:02

Ale czerwonie jest szybsze ;)
Kredyty hipoteczne, samochodowe i gotówkowe. Dla Was zawsze najlepsza oferta!

Awatar użytkownika
przemas84
Klubowicz
Posty: 146
Rejestracja: sob 26 wrz, 2009 12:33
Lokalizacja: szczecin

Postautor: przemas84 » pt 16 gru, 2011 01:51

Bo ,,lżejsze,, hehe :D :D
Red Swift GTi


Wróć do „Giełda”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości